Duurzaamste Hovenier van Nederland
Duurzaamste Hovenier van Nederland
GOUD! Wij - Hoveniersbedrijf Stip - zijn de Duurzaamste Hovenier van Nederland 2021! Ongeloof, dankbaarheid en trots waren de gevoelens die door mij heen gingen toen ik dit te horen kreeg.
Met ons team hebben we ongelooflijk hard gewerkt om steeds duurzamer te worden. Het is erg mooi om het nu bekroond te zien worden met deze prachtige prijs! Een mooie verkiezing en goed initiatief van Tuin en Landschap en InnoGreen!
Al 63 jaar zit duurzaamheid vanuit de filosofie van rentmeesterschap in ons bedrijf. Opa Hendrik was voordat hij met ons hoveniersbedrijf begon al rentmeester op een landgoed. Het besef dat we hier op aarde zijn om dat wat onze Schepper aan ons heeft gegeven te bouwen en te bewaren is via mijn vader Bertus en nu naar mij door de generaties meegegaan. Bouwen en bewaren voor de generaties die volgen, maar ook voor onze opdrachtgevers die ons zoveel vertrouwen geven. De laatste jaren laten we steeds bewuster zien waarom we rentmeesterschap en duurzaamheid belangrijk vinden. En de laatste jaren zijn we ook steeds duurzamer geworden. En het is mooi om te zien dat dit niet onopgemerkt is gebleven.
Met deze prijs gaan we natuurlijk niet op onze lauweren rusten. Want ook ik zie dat we wel hele mooie stappen hebben gemaakt, maar ik zie ook dat we nog verschillende stappen kunnen maken. En daar zijn we druk mee bezig en ook maken we weer plannen voor de toekomst. Zodat we blijven werken aan een duurzame toekomst!
Plaats reactie
Rapporteer